**Kami
tiada kedai buat masa ini,hanya menerima tempahan secara
online dan
beroperasi dari rumah sahaja.Jadi haraplah jangan ada yang tanya nak datang tengok sampel dulu ke,nk datang terus dan beli ke..Katalog kami hanya diberikan /email kepada agen berdaftar sahaja.Selain itu,sila lihat harga dalam blog ini.
**Untuk
PICK UP,mohon semua pelanggan dapat buat
deposit sebagai
tanda setuju.Bukan apa,jika ada deposit,senang untuk kami bawak terus barang dari rumah.Kebanyakan yang nak
COD ,akhirnya
tidak datang tuntut item mereka seperti yang dijanjikan.Biarlah win-win situation.Kami
tidak mengamalkan konsep,
bayar hari ini,boleh pick up hari ini,Sekurang-kurangnya beri kami masa ya,melainkan sebab -sebab yang tidak dapat dielakkan:-)
**Untuk yang
serius membuat tempahan,
mohon dapat isi borang tempahan dan
semak email anda semula.Untuk tempahan marshmallow,mohon agar dapat buat pengesahan pembayaran seawal mungkin.Marshmallow selalu sold out,dan kadang-kadang stok akan sampai lewat dari jadualnya.Bagi yang sudah isi,jika
tiada respon dalam tempoh
3 hari-kami konsider
back-out @ tidak serius dan borang tempahan
terbatal automatik.
Okey,untuk pengetahuan semua,kami banyak menerima BULK order dari agen2 JaJanBorong,maka adalah diharapkan agar pelanggan2 lain dapat mengesahkan tempahan anda
sekurang-kurangnya 1-2 bulan awal dari tarikh majlis (untuk majlis kahwin/aqiqah/birthday party).
Kebanyakan produk adalah produk import,jadi untuk sampai pada kami mungkin ambil masa jugak.Kalo ready stok,kalau buat payment arini,esok boleh pos.Jika tidak,kami berharap agar anda dapat menunggunya,
Bagi yang ingin PICK UP sendiri di Shah Alam,mohon dapat buat
deposit 80% sebagai tanda SETUJU.Kami tidak dapat buat Cash On Demand C.O.D lagi berikutan pelbagai masalah yang timbul.Buat masa ini pengambilan jajan di Shah Alam adalah pada waktu pejabat 8.30-4.30,Isnin-Jumaat.Jika ingin PICK UP pada hari cuti,Sabtu & Ahad,sila maklumkan.Kami akan arrange tempat yang bersesuaian.Penghantaran Door-To-Door tidak dapat dibuat masa ini kerana kami sangat kesuntukan masa memandangkan kami bekerja.
Bagi yang ingin tahu tempoh penghantaran,sila rujuk side blog ini untuk info.Penghantaran yang mengambil masa kemungkinan ketiadaan stok atau delay dari pihak kurier.
Untuk tempahan
printing,Minima order 20pcs/set.Buat masa ini,hanya design yang ada sahaja boleh pilih.Tempoh tempahan goodies/printing janganlah last minit,beri kami ruang masa untuk menyiapkan
atleast 2 minggu sblm pickup kerana ianya produk handmade.
Untuk tempahan
candy buffet,perlu buat awal & deposit untuk booking tarikh.Setakat hari ini kami hanya menerima tempahan disekitar KL-Shah Alam..Cas pengangkutan mungkin dikenakan sekiranya perlu,tapi cas nya adalah munasabah:-).
***HANYA AGEN DAN PENGEDAR BERDAFTAR SAHAJA DIBENARKAN MENYALIN ISI KANDUNGAN DAN GAMBAR DIDALAM BLOG INI*** Sila beri kerjasama kerana kami menjaga hak agen2 kami.
Sekiranya anda ingin menempah dan ingin diskaun,jadilah followers dan boleh email ke
jajanborong@gmail.com ...Panggilan telefon mungkin agak sukar dijawab buat masa ini,dan jika anda tidak keberatan,tinggalkan sms untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.