menjual candies,doorgift,hampers dan servis candy buffet untuk semua event di KL dan Selangor.
Place Your Order Here
Monday, 15 January 2018
Tempahan Stylo Glass Doorgift dari Customer
Tempahan dari customer dec tahun lepas.TQSM😍😍
✅stylo glass DG RM2.80
✅VIP cone DG RM1.50
.
FB: jajan borong shah alam
IG: jajanborongsweetshop
Blog: jajanborong.blogspot.com
whatsapp +60173259849
Monday, 8 January 2018
Selamat Tinggal 2017
Pahit Manis 2017
.
.
selamat datang 2018.
.
.
sebelum masuk 2018 baru2 ini,wassap kak niza telah FULL memory sehingga akhirnya ia reset sendiri.terlampau byk conversations yg hilang.ada yang belum wassap semula details order dan payment proof,silalah berbuat demikian ya.
Namun yang xsyoknya,ada juga yang mengambil kesempatan menukar order disaat2 akhir dimana apabila brg siap,tak mau pula terima.katanya tak seperti yang dibayangkan,mentang2la kak niza tak boleh nk print screen semua kn.tp kak niza ada rekod dlm buku sebenarnya.tak elok kan ambil kesempatan mcm tu.tp biarlah mereka.
Ada juga customer yang cancel order sbb brg yg diorder lambat tiba dr supplier walhal majlisnya lambat lagi.sepatutnya refund deposit mmg tidak dapat dibuat.tp dengan susah payah akhirnya dpt juga duit semula tp lambat sketla.sampai melenting buat report polis bagai.aduhai,kenapa perlu kalut begitu.Yang penting dptkan penjelasan dahulu.
tahun ni juga kak niza pernah mendapat call dari ibu customer memaki hamun sebab anaknya ada order barang,tp br 2 mgu dah tanya tak siap lagi ke?padahal dah janji awal2 dlu xde rushing order.kalaulah kak niza ni robot,satu jam je dah boleh siap order korang tau huhu.tapi ada sesetengah brg yg perlu ditempah ke supplier akan mengambil masa juga.so harap point tu jelas.
.
tetapi,setiap yang pahit,pasti ada manisnya.terima kasih kepada semua customer yg sporting dan mampu bersabar dan mampu percaya dengan servis online kak niza ni.kak niza buat ni sebagai part time shj,kak niza ada komitmen kerja hakiki juga & family utk dijaga.harap sama2 faham & memahami.hehe
.
Semoga tahun 2018 ini kak niza bertemu dgn customer yg ceria & sporting😘.terima kasih semua customer baik yang puas hati mahupun yg tidak puas hati dengan kak niza.kak niza terima semuanya dan jadikan pengajaran dan semangat utk terus success.
p/s: boleh gunakan borang order di blog utk lebih memudahkan kerja.
Follow aktiviti kami di instagram untuk update setiap hari😘
.
.
selamat datang 2018.
.
.
sebelum masuk 2018 baru2 ini,wassap kak niza telah FULL memory sehingga akhirnya ia reset sendiri.terlampau byk conversations yg hilang.ada yang belum wassap semula details order dan payment proof,silalah berbuat demikian ya.
Namun yang xsyoknya,ada juga yang mengambil kesempatan menukar order disaat2 akhir dimana apabila brg siap,tak mau pula terima.katanya tak seperti yang dibayangkan,mentang2la kak niza tak boleh nk print screen semua kn.tp kak niza ada rekod dlm buku sebenarnya.tak elok kan ambil kesempatan mcm tu.tp biarlah mereka.
Ada juga customer yang cancel order sbb brg yg diorder lambat tiba dr supplier walhal majlisnya lambat lagi.sepatutnya refund deposit mmg tidak dapat dibuat.tp dengan susah payah akhirnya dpt juga duit semula tp lambat sketla.sampai melenting buat report polis bagai.aduhai,kenapa perlu kalut begitu.Yang penting dptkan penjelasan dahulu.
tahun ni juga kak niza pernah mendapat call dari ibu customer memaki hamun sebab anaknya ada order barang,tp br 2 mgu dah tanya tak siap lagi ke?padahal dah janji awal2 dlu xde rushing order.kalaulah kak niza ni robot,satu jam je dah boleh siap order korang tau huhu.tapi ada sesetengah brg yg perlu ditempah ke supplier akan mengambil masa juga.so harap point tu jelas.
.
tetapi,setiap yang pahit,pasti ada manisnya.terima kasih kepada semua customer yg sporting dan mampu bersabar dan mampu percaya dengan servis online kak niza ni.kak niza buat ni sebagai part time shj,kak niza ada komitmen kerja hakiki juga & family utk dijaga.harap sama2 faham & memahami.hehe
.
Semoga tahun 2018 ini kak niza bertemu dgn customer yg ceria & sporting😘.terima kasih semua customer baik yang puas hati mahupun yg tidak puas hati dengan kak niza.kak niza terima semuanya dan jadikan pengajaran dan semangat utk terus success.
p/s: boleh gunakan borang order di blog utk lebih memudahkan kerja.
Follow aktiviti kami di instagram untuk update setiap hari😘
😘
Friday, 29 December 2017
Monday, 25 December 2017
Tempahan Popcorn ziplock doorgift
Tempahan Hamper dari customer
Baru-baru ini kak niza menerima tempahan hamper dari customer.Yang uniknya,beliau mahukan hamper doorgift hehe.Alhamdulillah,selesai semuanya dan rupanya mereka dari Jabatan wakaf dan hamper ini untuk family day jabatan mereka.TQSM awk:-)
Thursday, 14 December 2017
Giant Lejen Cookies Doorgift
Baru-baru ini kak niza terima tempahan Lejen Cookies ini tapi dalam size Giant.InsyaAllah anda pasti menyukai lejen cookies kami ini.untuk sebarang tempahan doorgift cookies seperti ini,tempoh seawal 4 minggu perlu diberikan kerana biskut ini hanya dibuat selepas tempahan diterima utk memberikan rasa fresh nya:-)
Tempahan Hamper dari customer
Monday, 4 December 2017
Tempahan VIP Popcorn cone doorgift
terima kasih kerana menempah 600 pcs VIP Popcorn cone doorgift dengan kak niza.dengarnya doorgift ni nak dibawa ke majlis di Perak.TQSM ya:-)
Subscribe to:
Posts (Atom)
Popular Posts
-
TQSM my lovely customer ☺️☺️☺️ My happy customer with their orders😍.. ✅Hampers RM30 . jangan lupa ,nk order doorgift/hampers/...
-
TQSM my lovely customer ☺️☺️☺️ My happy customer with their orders😍.. ✅VIP chipsmore & tart cone doorgift RM1.50 ....
-
Keropok Roda / Potato Snack Harga Jualan 500g -RM8.90 1 kg -RM16.90 5kg ke atas(borong)- RM16.00 per kg ***Agen/pengedar amat ...

























































